حضور فعال بچه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در رواق همدلی

حجت‌الاسلام ملکی با اشاره به استمرار نهضت مواسات در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: به منظور حمایت از اقشار بی‌بضاعت و در راستای رواق همدلی هر ماه بسته‌های معیشتی میان اقشار محروم توزیع می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،حجت الاسلام «رضا علی ملکی»، با اشاره به استمرار نهضت مواسات در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: در راستای حمایت از محرومان هر ماه بسته های معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می گردد.

 

وی بیان کرد: همچنین در طول ماه در چند نوبت طبخ غذا انجام و میان خانواده های محروم توزیع می شود و بنا داریم، به مناسبت بازگشایی مدارس نوشت افزار و بسته های فرهنگی تهیه و به دانش آموزان اهدا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) استان تهران با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰ مرحله بسته های معیشتی میان خانواده های بی بضاعت توزیع شده است، گفت: برپایی ایستگاه سلامت به منظور توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده میان مردم و  تهیه و توزیع پنج هزار ماسک از سوی اهالی مسجد و توزیع یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مسجد برای استفاده مردم جانمایی شد.

 

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: کمک برای تعمیر و مرمت منازل افراد محروم، پرداخت قرض نیازمندان و حمایت از خانواده هایی که به دلیل بحران کرونا متضرر شده اند، در این دوران انجام شد.

 

وی با اشاره به فعالیت ها و رویکرد کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) برای نوجوانان و جوانان گفت: در محورهای قرآنی، آموزشی و سرود دوره هایی برای مخاطبان برگزار می شد که اکنون به دلیل بحران کرونا این دوره ها به صورت مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1100984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha