آغاز حرکت کاروان پیاده حرم تا حرم خادمیاران رضوی محمودآباد

هاشمی نسب از آغاز سفر معنوی کاروان پیاده حرم تا حرم خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد به سمت مشهد‌الرضا (ع) خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان با پیوستن به پویش« ایران خانه حضرت رضا(ع)» با عاشقان امام رئوف در مشهد هم نوا می شوند.

«سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری،با بیان اینکه کاروان پیاده حرم تا حرم خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد عصر روز جمعه هشتم مهرماه ۱۴۰۰ حرکت خود را به سمت بارگاه منور امام هشتم حضرت رضا(ع)آغاز شده است، اظهار کرد: یکصد نفر از علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت برای حضور در مراسم های معنوی سالروز شهادت امام رضا(ع) در قالب کاروان پیاده بار سفربستند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد  افزود: حرکت کاروان پیاده حرم تا حرم شهرستان محمودآباد از آستان مقدس امام‌زاده قاسم (ع) محمودآباد آغاز شد.

وی ادامه داد: این کاروان پیاده رضارضاگویان، با در دست داشتن بیرق‌های منقش به ذکر زیبای یا علی‌بن‌‌موسی‌الرضا (ع) پس از طی مسیر حدوداً ۵ کیلومتری به‌صورت نمادین، در مسجد جوادالائمه (ع) روستای ترسیاب مستقر شدند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف شام سوار بر اتوبوس‌ها عازم شهرستان قوچان شدند تا مابقی مسیر را از آنجا به صورت پیاده تا مشهد مقدس طی کنند.

 

هاشمی نسب خاطرنشان شد: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، این کاروان پیاده قرار است روز سیزدهم مهرماه وارد مشهدالرضا شود تا  در آیین‌های سوگواری حضرت رضا (ع) در حرم مطهر رضوی حضور یابند.

 

وی به همت خادمیاران محمودآبادی برای اجرای پویش« ایران خانه حضرت رضا (ع)» با شعار«همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی» اشاره و اظهار کرد:  خادمیاران رضوی این شهرستان با برگزاری مراسم های سوگواری و اجرای رزمایش های مومنانه در دهه پایانی ماه صفر، با عاشقان امام رئوف در مشهد هم نوا می شوند.

کد خبر 1101054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha