خیانت و خباثت پدید آورندگان داعش باید برای توده مردم تبیین شود

حجت الاسلام میثم تارم گفت: خیانت و خباثت پدید آورندگان داعش همچنان باید برای توده مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب هم زمان با دهه پایانی ماه صفر مراسم عزاداری در مسجد الرسول (ص) جیرفت برگزار شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در جمع عزاداران حسینی هیئت انصار الرسول (ص)، گفت: یاد و خاطره سردار دلها که شر داعش را به خودشان باز گرداند باید همواره زنده و گرامیداشته شود.


امام جمعه جیرفت ابراز کرد: عمق خیانت و خباثت پدید آورندگان داعش همچنان باید برای توده مردم تبیین شود.


وی بیان کرد: عقاید باطل داعش و تهت آنان به فرق اسلامی با دامن زدن بر بی‌مذهبی و تنها وهابیت را بر حق دانستن بسیار خطرناک است.


حجت الاسلام تارم اظهار کرد: بی‌احترامی در سخن گفتن و دیگر اقسام بی‌ادبی دارای آثار وضعی است و می‌تواند موجب تباه شدن اعمال انسان شود.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: اگر کسی نسبت به مقدسات، اولیای الهی، پیامبر و رهبر جامعه اسلامی، امامان و فقهای عظام که جانشینان امام هستند بی احترامی کند، زمینه تباهی اعمال خود در پیشگاه خداوند را فراهم آورده است.


وی با بیان این مطلب که احترام به بزرگان و اولیای الهی و ذریه پیامبر اسلام نیز آثار وضعی دارد، تاکید کرد: احترام حُر نسبت به امام حسین (ع)، زمینه سعادت و عاقبت بخیری او را فراهم آورد.


حجت الاسلام تارم در خاتمه تاکید کرد: سعادت، نیازمند زمینه است و انسان باید با اقدامات خود در زندگی بستر لازم را فراهم کند.

کد خبر 1101100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha