برگزاری کلاس های آموزش تخصصی قرآن و مداحی

مقدمی گفت: دوره های آموزشی تخصصی قرآن و مداحی در مسجد صاحب الزمان(عج) با مشارکت کانون مداحان شهر تهران برگزار می شود.

جواد مقدمی مدیر کانون فرهنگی هنری توحید در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار داشت: فعالیت هاو برنامه‌های مداحی و قرآنی در دوران شیوع ویروس کرونا نه تنها تعطیل نشده است بلکه با جدیت بیشتری مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی برای تمامی رده‌های سنی، افزود: همچنین کلاس های حضوری با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری توحید ادامه داد: طی هفته جاری دوره آموزشی تخصصی قرآن و مداحی در مسجد صاحب الزمان(عج) با مشارکت و همکاری کانون مداحان شهر تهران برگزار می شود.

مقدمی بیان کرد: همچنین تلاش شده است با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و زیرساخت‌ها و فضای ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی در تلاش است تا سبک زندگی قرآنی را با ارائه برنامه‌های متنوع در جامعه ترویج دهد.

وی ادامه داد: همچنین جلسات روضه خوانی هفتگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تنها برای اعضای خانواده‌های درخواست کننده برگزار و هزینه‌های این جلسات صرف تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید اظهار کرد: کلاس‌های تخصصی این دوره آموزشی در زمینه تفسیر، مفاهیم، تجوید، صوت و لحن، روخوانی و روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم برای مداحان علاقه‌مند در گروه‌های سنی بزرگسال، جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

.گفتنی است کانون فرهنگی هنری توحید به آدرس خیابان شهید عزیزی کوچه حیدری مسجد صاحب الزمان(عج) واقع شده است

کد خبر 1101167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha