۷۰ موکب در بزرگداشت شهادت امام رضا (ع) در جهرم برپا می شود

فخارزاده گفت: پیش بینی می شود بیش از ۷۰ موکب در مسیر پیاده روی و همچنین در جوار امامزاده «فضل بن موسی (ع)» مستقر و به اجرای فعالیت های فرهنگی و پذیرایی از شهروندان بپردازند.

«احمد فخارزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در روز آخر ماه صفر مصادف با شهادت امام رضا (ع) مراسم پیاده روی «حرم تا حرم» از آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» شهرستان جهرم آغاز و تا امامزاده «فضل بن موسی (ع)» ادامه پیدا می کند.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در جهرم با اشاره به اینکه جهرم اولین شهر کشور است که این برنامه ۹ سال به صورت مستمر در آن برگزار می شود، افزود: تاکنون ۴۰ موکب پذیرایی سیار و ثابت و ۲۰ موکب فرهنگی برای فعالیت در این برنامه پیاده روی اعلام آمادگی کرده اند.

 

 وی بیان کرد: پیش بینی می شود بیش از ۷۰ موکب در مسیر پیاده روی و همچنین در جوار امامزاده «فضل بن موسی (ع)» مستقر و به اجرای فعالیت های فرهنگی و پذیرایی از شهروندان بپردازند.

 

فخارزاده عنوان کرد: تمام پایگاه های بسیج، هیات های مذهبی و مساجد، موسسه ها، ادارات، شهروندان و… برای اعلام آمادگی و ایجاد و برپایی موکب به دفتر آستان قدس رضوی در خیابان «جمهوری اسلامی» مراجعه کنند.

کد خبر 1101184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha