ورود محموله جدید واکسن برکت به قزوین

فیض الهی گفت: خوشبختانه محموله ای از واکسن برکت به مقدار ۱۰ هزار دز تحویل استان شده که با توجه به مقدار محموله ای که به استان تحویل داده شده واکسن برکت فقط برای کسانی تزریق می شود که نوبت دز دوم واکسن آنها فرارسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  قزوین، «صفر فیض الهی» شب گذشته (شنبه 10 مهر) در گفتگوی خبری شبکه قزوین بیان کرد: خوشبختانه محموله ای از واکسن برکت به مقدار 10 هزار دز تحویل استان شده و واکسن در تمامی مراکز تجمیع واکسیناسیون در تمامی شهرستان ها توزیع خواهد شد.

 

مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: با توجه به مقدار محموله ای که به استان تحویل داده شده واکسن برکت فقط برای کسانی که نوبت دز دوم آنها فرارسیده تزریق خواهد شد و ان شاالله در روزهای آینده با تحویل محموله بیشتر، این واکسن برای سایر افراد متقاضی استفاده خواهد شد.  

 

وی عنوان کرد: همه افرادی که نسبت به دریافت واکسن کووید 19 اقدام کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و وارد کردن مشخصات فردی نسبت به دریافت کارت دیجیتال اقدام کنند و در آینده ای نه چندان دور بسیاری از خدمات در سطح استان و همینطور در سطح ملی نیاز به ارائه کارت واکسن دیجیتال است.

 

فیض الهی تأکید کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم کسانی که برای دریافت واکسن کووید اقدام نکرده اند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده و نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

کد خبر 1101208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha