نماهنگ «دار و ندارم» منتشر شد

سلمانی گفت: نماهنگ «دار و ندارم» با صدای مداح اهل بیت (ع) «محمد سلمانی» و همخوان «نوجوان امیر مهدی رشکین» خوانده شده است که با موضوع دلتنگی و فراق زیارت سید و سرور و سالار شهیدان تولید شده است.

«محمد سلمانی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: نماهنگ «دار و ندارم» با صدای مداح اهل بیت (ع) «محمد سلمانی» و همخوان «نوجوان امیر مهدی رشکین» خوانده شده است که با موضوع دلتنگی و فراق زیارت سید و سرور و سالار شهیدان تولید شده است.

 

مداح اهل بیت (ع) افزود: شاعر و آهنگساز این اثر احسان جاودان و به تنظیم رضا رفیع می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: اخیرا کلیپی با عنوان دهه هشتادی ها در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب خیلی زیادی داشت.


سلمانی گفت: آنچه که من از این کلیپ برداشت کردم شور و هیجان این نسل و علاقه ای با نگاه روز و مدرن به امام حسین علیه السلام است. باید این نسل رو تحویل گرفت که حرفای بسیار زیادی برای گفتن دارند.


وی تصریح کرد: الحمدلله کودکان و نوجوانان در عرصه های فرهنگی و مذهبی رشد بسیار چشم گیری داشته اند و ما می بینیم چه در رسانه ملی و چه در فضای مجازی خوش درخشیده اند.

 

مداح اهل بیت (ع) درخصوص نماهنگ «دار و ندارم» گفت: این نماهنگ در ۳ دقیقه و ۱۹ ثانیه تهیه شده است و درخصوص امام حسین (ع) و دلتنگی های مربوط به دوری از حرم مطهر ایشان و اشتیاق برای زیارت حرم مطهر سیدالشهدا (ع) است.

 

برای دریافت نماهنگ «دار و ندارم» می توانید در اینجا کلیک کنید و یا به لینک https://s20.picofile.com/file/8441498600/Mohammad_Salmani_Daro_Nadaram_30_7_Final.mp4.html مراجعه و این نماهنگ را دانلود کنید.

 

 

کد خبر 1101295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha