همکاری سپاه فجر فارس با شهرداری شیراز برای خدمات رسانی به محلات کم برخوردار

سردار بوعلی گفت: اقشار تخصصی بسیج سپاه فجر فارس برای خدمت رسانی به محلات کم برخوردار سومین حرم اهل بیت (ع) با تمام ظرفیت آماده کمک به شهرداری شیراز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 11 مهر) در دیدار با شهردار شیراز گفت: عمران و آبادی محله های محروم شهر شیراز باید مورد توجه ویژه شهرداری شیراز قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: سپاه فجر و بسیجیان حداکثر ظرفیت های خود را برای کمک به شهرداری شیراز برای رسیدگی به محله های محروم شهر به کار خواهند گرفت.

وی با تبریک به «سید احسان اصنافی» برای انتخاب شدن به عنوان شهردار شیراز اضافه کرد: اقشار تخصصی بسیج برای خدمت رسانی به شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) با تمام ظرفیت آماده کمک به شهرداری شیراز در حوزه تامین امنیت، عمران و آبادانی محلات کم برخوردار، ایجاد اشتغال و برنامه های فرهنگی هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد:  نام شیراز با عنوان «سومین حرم اهل بیت (ع)» مزین شده و باید در حوزه های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی شاهد پیشرفت این شهر باشیم.

وی ادامه داد: قرارگاه «شهید اسکندری» سپاه فجر در 31 محله محروم در حال انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی است و  تعامل هر چه بیشتر سپاه و شهرداری موجب رفع بیشتر محرومیت ها خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: حوزه ورزش از مسائل و موضوعات مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران شیراز قرار بگیرد و باید از ورزش های تیمی و قهرمانان ورزشی و ترویج ورزش های همگانی حمایت شود.

کد خبر 1101495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha