همایش بازخوانی بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص ویروس منحوس کرونا برگزار می شود

حجت الاسلام شکری گفت: همایش بازخوانی بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کرونا روز دوشنبه ۱۲ مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ساعت ۱۳ با حضور استاد عزیزی برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی همایش بازخوانی بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص بیماری منحوس کرونا گفت: ویروس منحوس کرونا قریب به ۲ سال شیوع پیدا کرد و سبک زندگی انسان ها را تغییر داد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: به منظور مقابله با بیماری ویروسی کرونا، دستورالعمل های معینی وضع شد که براساس آن رعایت شیوه نامه های بهداشتی از اولویت های بیشتری برخوردار بود. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین معین شده در ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب نیز در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در همان ابتدا از این ویروس به منحوس بودن نام بردند و از عموم مردم خواستند که دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت کنند. 

 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات دیگر در راستای مقابله با ویروس کرونا، ساخت واکسن تولیدی داخلی کشور برای کاهش میزان مرگ و میرهای ناشی از این بیماری است. 

 

شکری در پایان عنوان کرد: همایش بازخوانی بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کرونا روز دوشنبه ۱۲ مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ساعت ۱۳ با حضور استاد عزیزی برگزار می شود و علاقمندان می توانند از این همایش عمومی استفاده کنند. 

 

 

کد خبر 1101607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha