خانواده‌ شهدا و ایثارگران سرمایه بزرگ اجتماعی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند و دیدار با آنان روحیه ولایتمداری و دفاع از کشور را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان قروه ضمن تسلیت به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: امنیت میهن عزیزمان را مدیون ایستادگی و پایمردی شهدای گران‌قدری هستیم که نه تنها در دوران حیات طیبه خود ایثارگرانه مجاهدت کردند، بلکه با گذشت بیش از چند دهه از شهادت آن‌ها شاهد اثرگذاری و حضور این الگو‌های همیشه جاوید و الهام‌بخش در زندگی خود هستیم.



وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم، افزود: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری شهدا، راه امام و شهدا را با حرکت در خط ولایت ادامه دهیم.



مدیرکل  کردستان امنیت، آرامش و عزت کنونی کشور را نتیجه برکات خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اگر امروز توانسته‌ایم در آرامش و امنیت قله‌های ترقی را طی کنیم و در عرصه‌های گوناگون کشور را به توسعه برسانیم به‌دلیل ایثارگری شهیدان بوده است.



وی تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند و دیدار با آنان روحیه ولایتمداری و دفاع از کشور را تقویت می‌کند.



نجفی یادآور شد: ما همه خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و این نظام به برکت خون شهیدان به عزت و آزادگی رسیده است و بدون شک صاحبان واقعی نظام و انقلاب خانواده‌های معظم شهدا هستند و ملت ما قدردان ایثار و فداکاری جوانان سلحشوری است که با ایثار خود کشور و انقلاب را صیانت و حراست کردند.

کد خبر 1101687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha