موفقیت پلیس در ماموریت ها، حاصل تلاش مضاعف و احساس مسئولیت است

فرمانده انتظامي استان ایلام گفت: موفقيت پليس حاصل تلاش مضاعف و احساس مسئوليت در ماموريت هاي محوله است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «دلاور القاصی مهر» در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام اظهار کرد: کارکنان انتظامی استان با احساس مسئوليت و تلاشي مضاعف در ماموريت هاي محوله و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضايتمندي آنان تلاش کرده اند.

 

وي با اشاره به اينکه رعايت نظم و انضباط شاخصه اصلی و عامل موفقيت کارکنان در اجراي ماموريت ها است، افزود: پلیس استان از ابتدای سال تا کنون ماموریت های مهم ایام نوروز، محرم، انتخابات و اربعین را با تلاش شبانه روز مدیریت کرده و در آینده نیز با اخلاص و ایمان در راستای تامین امنیت مردم تلاش خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامي استان ایلام با بیان اینکه اربعین امسال با سال های قبل متفاوت بود، گفت: با توجه به ادامه شیوع ویروس منحوس کرونا و اعمال محدودیت های تردد زائران از طریق مرزهای زمینی از طرف کشور عراق و همچنین توجه برخی از عاشقان اباعبدلله الحسین (ع) به اخبار منتشره و کذب مبنی بر تردد زاوار در مرز مهران، با موج ورود زائران به استان و شهر مهران روبه رو شدیم.

 

وی تصریح کرد: کارکنان انتظامی استان بلافاصله با احساس مسئولیت بعنوان اولین سازمان پای کار آمدند و در ورودی های استان، مسیر های مواصلاتی و تمام معابر شهر مهران و پایانه مرزی «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» استقرار یافتند و در این مدت در جهت تامین امنیت و آرامش زائران تلاش کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در مدت توقف زائران در پایانه مرزی و شهر مهران توسط معاونت پشتیبانی و عقیدتی سیاسی استان از آنها پذیرایی بعمل آمد، خاطر نشان کرد: با رایزانی صورت گرفته با مسئولان عراقی و موافقت تردد موقتی زائران از پایانه مرزی مهران، کارکنان پلیس در گیت های ورود و خروج از کشور در جهت سهولت تردد و عدم اتلاف وقت زائران با اخلاص عمل تلاش کردند.

 

سردار القاصی مهر  خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل مهم موفقیت کارکنان نیروی انتظامی در برقراری امنیت،حمایتی است که از سوی خانواده های آنها می شو

کد خبر 1101715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha