شرکت عمران صدرا عهده دار تامین ۲۱ هزار واحد مسکونی در شهر صدراست

حاجی پور گفت: شرکت عمران صدرا عهده دار تامین ۲۱ هزار واحد مسکونی در شهر صدراست و ۲۱هزار واحد مسکن ملی در شهر صدرا در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «خلیل حاجی پور»، امروز (دوشنبه 12 مهر) با اشاره به اقدامات شرکت عمران شهر صدرا در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در جمع خبرنگاران گفت: شرکت عمران صدرا عهده دار تامین 21 هزار واحد مسکونی در شهر صدراست و 21هزار واحد مسکن ملی در شهر صدرا در دست احداث است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا افزود: مدیریت ساخت 11 هزار واحد مسکونی بر اساس روش مستقیم پیش ‌بینی شده و تاکنون قرارداد ساخت سه هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب احداث چهار پروژه منعقد شده است.

وی اضافه کرد: تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی این واحدها آغاز شده و اراضی مورد نظر برای احداث هفت هزار و ۸۵۰ واحد باقیمانده برنامه ساخت به روش مستقیم نیز در حال آماده سازی است.

حاجی پور اعلام کرد: از ابتدای نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در چهار مرحله، ۷۱ هزار و ۶۹۰ نفر ثبت نام کرده ‌اند که شرایط اولیه ۹ هزار و ۷۹۱ نفر احراز شده و تخصیص پروژه ۴ هزار و ۹۱۷ نفر در پروژه های ماهور۱ و ۲، برکت، اراضی ۵۰۰ هکتاری و پروژه فرهنگ به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: برای ساخت 2 هزار و ۲۰۵ واحد مسکونی با روش مشارکت در ساخت و در قالب ۱۰ پروژه این طرح برنامه ریزی و قراداد احداث یک هزار و ۳۰۷ واحد با سازندگان واجد شرایط منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا اعلام کرد: برای ۲ پروژه باقیمانده با ظرفیت ساخت ۸۹۸ واحد مسکونی، فرآیند انتخاب شریک بر اساس دستورالعمل های ابلاغی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نیز در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: ساخت هفت هزار و ۷۹۵ واحد مسکونی به روش واگذاری زمین با تعهد ساخت برنامه ریزی و تاکنون قرارداد ساخت ۶۱۲ واحد مسکونی منعقد شده است.

کد خبر 1101738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha