سومین جشنواره «مالک اشتر» در بشرویه برگزار شد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در سومین جشنواره «مالک اشتر» در بشرویه گفت: معرفی فرماندهان، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و بیداری در مقابل دشمنان از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سومین جشنواره مالک اشتر یادبود سردار شهید «احمد عبدالله زاده مقدم» امروز (۱۲ مهر) در بشرویه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی برگزار شد.

 

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: «جشنواره مالک اشتر» به دنبال این است تا تصویر مطلوب سپاه که رو به رشد و صعود است را برای مردم به نمایش بگذارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انسان محور است و سرمایه انسانی سپاه نیز بسیج است و لذا سپاه به صورت بسیج محور باید فعالیت کند و ما باید قدر این سرمایه های انسانی را بدانیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در خصوص اهداف «جشنواره مالک اشتر» گفت: این جشنواره سه هدف مهم شامل معرفی فرماندهان، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و بیداری در مقابل دشمنان را دنبال می کند.

 

 سردار قاسمی ادامه داد: ما باید در مقابل دشمن خوابمان نبرد و این موضوع مهم را جشنواره دنبال می کند و مقام معظم رهبری نیز در خصوص برگزاری جشنواره مالک اشتر تاکیدات بسیاری داشته اند.

 

وی در پایان عنوان کرد: به لطف خداوند متعال امروز بسیج و سپاه جزو بهترین مرکزهای خدمت رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

 

 

کد خبر 1101905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha