مساجد در ایام کرونا محل تجمع خیرین و کانون حل مشکلات نیازمندان شد

رئیس نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مساجد در ایام کرونا محل تجمع صالحین، خیرین وکانون حل مشکلات نیازمندان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران در خصوص نقش مساجد در ایام کرونا گفت:‌ معمولا در هر گرفتاری و مشکلات در جامعه، مساجد مجموعه ای بودند که هم محل تجمع انسان های صالح خیرین و متمکنین و هم محل التجا و مراجعه نیازمندان و محل ارائه مشکلات بوده است.


وی افزود: مسجد کانون طرح مشکل و وجود حلال مشکلات بوده است و مراجعه نیازمندان به این مکان مقدس هم بنا به این دلایل بوده است.


حجت الاسلام رستمی با تبیین نقش مساجد در ایام کرونا اظهار داشت: در جریان کرونا دیدیم بسیاری از تجمعات و برنامه ها تعطیل شد اما مشاهده شد، مساجد در قالب دیگری به حمایت از توجه به نیازمندان پرداختند که علیرغم تعطیلی نمازهای جماعت، در مجموعه کانون های مساجد، پایگاه های بسیج و ائمه جماعات تلاش کردند محور بودن و حل کردن مشکلات مردم در سنگر مساجد را به منصه ظهور برسانند و این نعمت در قالب دیگری متجلی شد.

کد خبر 1101907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha