شکست صدام و همپیمانان او در دفاع مقدس  شکستی راهبردی بود

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا گفت: شکست صدام و همپیمانانش در جنگ هشت ساله بر علیه ملت ایران اسلامی یک شکست راهبردی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، امیر «فرج اله رزم جویی» در مراسم یادواره امیر سرلشکر خلبان «شهید غلامرضا چاغروندی» در روستای جلیزی شهرستان دهلران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری امام راحل و پشتوانه مردم به پیروزی رسید.

 

وی افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در صدد بودند که انقلاب را از بین ببرند چون منافع آنها در خطر بود و با پیروزی انقلاب اسلامی دست آنها از این منافع کوتاه شد و در تلاش بودند که این انقلاب نوپا را ازبین ببرند و مجددا دست به چپاول بزنند.

 

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا گفت: دشمنان نظام اسلامی، صدام را تجهیز و پشتیبانی کردند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند و در 31 شهریور سال 59 یک تجاوز و جنایت ناجوانمردانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند اما با درایت و تیزبینی امام راحل و حضور مردم در صحنه های دفاع مقدس، متحمل شکست شدند.

 

امیر رزم جویی یادآور شد: شهید چاغروند در مقابل دشمن شجاعانه از توهین به امام امت خودداری و سرش را تقدیم امام(ره) و انقلاب و ارزش های اسلامی و ولایت کرد.

 

وی  خاطرنشان کرد: بدنه اصلی ارتش قبل از پیروزی انقلاب انقلابی بود و اگر بدنه ارتش انقلابی نبود، معلوم نبود در بهمن 57چه اتفاقی می افتاد، کسانیکه در دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، کسانی بودند که قبل از انقلاب به استخدام ارتش درآمده بودند که شهید چاغروند یکی از آن شهدا است.

 

 

کد خبر 1101911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha