ترکیب دولت و ملت باهم به مردم سالاری دینی منجر می شود

وحیدی گفت: هرگاه دولت و ملت یکی شدند مردم سالاری دینی تحقق می یابد و ترکیب دولت و ملت باهم به مردم سالاری دینی منجر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد وحیدی»، امروز (دوشنبه 12 مهر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس که در سالن «شهید امامی» استانداری برگزار شد، گفت: خدمت در نظام کوچک و بزرگ ندارد و یک افتخار محسوب می شود.

وزیر کشور دولت سیزدهم با یادآوری این مطلب که هر کسی در هر جایی در خدمت این نظام و کشور امام زمانی قرار داشته باشد باید به خودش ببالد که خداوند به وی توفیق داده و این یک امتحان است، تاکید کرد: این امانتی که به ما رسیده آرزوی پاکان عالم بوده و در همین سیر حضور و فعالیت در نظام اسلامی برای ما مغتنم است.

وی با اشاره به اینکه استاندار سابق با تمام وجود آنچه در بضاعت داشت سعی کرد و انجام داد و خداوند اجر کافی را به وی عنایت فرماید و در این روز استاندار جدید را معارفه می کنم، افزود: استاندار جدید فارس به تلاش مستمر، ایمان و پیگیری مشهور است و مسئولیتی سنگین پیدا می کند در فارس که ملقب است به نام مبارک سومین حرم اهل بیت (ع) است و این اسامی خود به خود نیامده و پس از آن مسئولیت ها نهفته است.

وحیدی با اشاره به اینکه ثقل معنوی و فرهنگی استان باید از سایر موارد بیشتر نمایان شود، افزود: نورافشانی و تلالو استان باید در کشور دیده شود فارس با تاج افتخار سومین اهل بیت (ع) شناخته شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با یک کلمه کوتاه و حکیمانه، جایگاهی رفیع ایجاد کردند، افزود: باید فرهنگ و معنویت بر اساس سومین حرم اهل بیت (ع)، شکل گیرد و وقتی انسجام ایجاد شد پیشرفت شکل می گیرد.

سردار وحیدی با تاکید بر اینکه استان فارس استانی است که به حرم سومین اهل بیت (ع) مشهور است و باید مظهر تفاهم و توافق در راستای نظام مقدس اسلامی و در راستای رفع مطالبات مردم گام برداریم، اظهار کرد: استاندار جدید به تنهایی نمی تواند به آن عمل کند و باید همه در پیشرفت استان سهیم باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پیوند دولت و ملت یعنی اینکه هر کسی در هر جایگاهی کمک کند تا استان به پیشرفت برسد، اظهار کرد: هرگاه دولت و ملت یکی شدند مردم سالاری دینی تحقق می یابد و ترکیب دولت و ملت باهم به مردم سالاری دینی منجر می شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه همه مسئولین نیازهای مردم شریف است، تاکید کرد: مردمی که 15 هزار شهید تقدیم کردند و می درخشند و الهام آفرینی و الهام بخشی کار این استان است، استان فارس به نام نامی حرم اهل بیت (ع) باید به لحاظ رفاه، اقتصاد، پیشرفت و نبودن تنازعات به الگو مبدل شود.

وحیدی با اشاره به اینکه در استانداری به روی همه باز است و استاندار هم باید خود را خادم مردم بداند، تاکید کرد: دولت سیزدهم یکی از مهمترین اهدافش اینست که به طور عینی تحقق بخشد.

وی با اشاره به اینکه مطلوب این دولت اینست که مسئولین در خدمت مردم باشند، یادآور شد: اگر در شهری مردم دچار مشکل شدند، فرماندار به رفع مشکلات مردم با دلسوزی بپردازد، این می شود دولت اسلامی است دولت اسلامی حتما و حتما باید فاصله بین او و مردم نداشته باشد و چنین دولتی بلافاصله به جامعه اسلامی تبدیل می شود.

وحیدی با اشاره به اینکه جامعه ای که در آن خیرخواهی و معنویت در آن موج می زند، تاکید کرد: مسائل متعددی وجود دارد، فارس ظرفیت دارد که اقتصاد دانش بنیان را توسعه دهد و اقتصاد دیجیتال باید به خوبی در استان رشد پیدا کند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه گردشگری مذهبی، سلامت، طبیعی و باستانی هم سرجای خود قرار دارد، تاکید کرد: نباید هیچ زمانی را برای جلب سرمایه از دست بدهیم و مجوزها در عرض نیم ساعت باید صادر شود.

وحیدی در پایان گفت: باید فارس را به نقطه مناسبی که در شان استان و سومین حرم اهل بیت (ع) برسانیم.

کد خبر 1101946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha