مدیران باید پاسخگوی حضرت حق باشند اما این موضوع در ادبیات سیاسی کشور به فراموشی سپرده شده است

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه آنچه که مردم را دلسرد کرده است اینست که حس می کنند برخی مدیران موضوع پاسخگویی به درگاه الهی، را فراموش کرده اند، گفت: اینکه مدیران باید پاسخگوی حضرت حق باشند، در ادبیات سیاسی کشور به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 12 مهر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس که در سالن «شهید امامی» استانداری و با حضور «احمد وحیدی»، وزیر کشور برگزار شد، گفت: حضرت امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند: «آگاه باشید که امروز مزمار است و این دنیا مزمار است»، مزمار به چه معناست، در ورزش زمانی که تیم را به مسابقه می برند می گویند تیم به اردوی آمادگی رفته است، اینجا اردوی آمادگی برای یک مسابقه بزرگ است که آن مسابقه در روز قیامت انجام می شود، بنا به فرمایش حضرت امیرالمومنین علی (ع) «جایزه این مسابقه بهشت و عقب ماندگان به آتش جهنم»، امروز همه در اردوی آمادگی هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه آنچه در جمله قبلی عرض شد تفاوتی بین مدیران و غیر مدیران نیست، تاکید کرد: همه در آمادگی هستند، از نگاه اجتماعی و حکومتی مسئولیتی که به یک فرد داده می شود این اردوی آمادگی است و این اردوی آمادگی برای استاندار جدید آغاز شد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه هر لحظه ای از لحظات مدیران ما فردا در عرصه مسابقه قیامت خودش را نشان می دهد، افزود: اینکه مدیران باید پاسخگوی حضرت حق باشند، در ادبیات سیاسی کشور به فراموشی سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ایستادن و پاسخ دادن دارد، اینجور نیست که کسی مسئولیت بپذیرد و فردا پاسخگو نباشد، افزود: مسئول در روز قیامت باید نشان دهد لحظه ای از زمان مسئولین را ضایع نکرده است.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه آنچه که مردم را دلسرد کرده است اینست که حس می کنند برخی مدیران موضوع پاسخگویی به درگاه الهی، را فراموش کرده اند، افزود: اگر دستگاه قضایی مدیری را جلب می کند برای اینست که به او یادآوری کند.

وی با اشاره به اینکه استاندار سابق دغدغه خدمت به مردم را دارد، تاکید کرد: آنچه که می ماند ذخیره آخرتی است که برای خودشان اندوخته اند و هر کدام از ما کوتاهی داریم می خواهیم نگاه لطف کند و آن قسمت را بر ما ببخشد.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه امیدوارم استاندار جدید بتواند مدار توسعه فارس را ادامه دهد و فارس به جایی برسد نه تنها بارهای زمین مانده خودش را از زمین بردارد بلکه بتواند استان پیشران کشور باشد و طلیعه ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد، افزود: از حضرت احمد بن موسی (ع) که زیر سایه ایشان هستیم، استمداد می طلبیم.

 

کد خبر 1101956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha