کاهش نرخ بیکاری به نزدیک هشت درصد طی مدت هشت سال

رحیمی با اشاره نرخ بیکاری در فارس از سال ۹۲ تاکنون گفت: در سال ۹۲ نرخ بیکاری در فارس از ۱۶ و نیم درصد و رتبه ۲۹ کشوری به هفت و ۹ دهم درصد و رتبه سوم کشوری کاهش رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (دوشنبه 12 مهر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس که در سالن «شهید امامی» استانداری که با حضور «احمد وحیدی»، وزیر کشور، برگزار شد، گفت: امروز روز تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم است و اعتقاد دارم دار دنیا هر روز دار تودیع و معارفه است، کسانی به دنیا می آیند و کسانی دارفانی را وداع می گویند و خوشابحال کسانی که در دنیا رضایت الهی را کسب کنند و توشه ای کسب کنند.

استاندار سابق فارس با یادآوری این مطلب که امروز یک هزارمین روزی است که در کسوت استانداری فارس در خدمت مردم فارس بودم و احساس می کنم همین دیروز بود که آغاز کردم، تاکید کرد: امیدوارم توانسته باشم خدماتی به مردم و کشور ارائه داده باشم و در دوران مسئولیتی همراه با سختی های فراوانی بود که با یاری خداوند و همکاری همکاران و مردم عزیز به خوبی طی شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه های اول تا امروز با توکل بر خدا آنها را پشت سر گذاشتم، اظهار کرد: دورانی طی شده با شدیدترین تحریم های ظالمانه علیه مردم بود، در این شرایط مدیریت کردن و کار کردن بسیار سخت بود و قیاس این شرایط با شرایطی که بحران وجود ندارد صحیح نیست.

رحیمی با اشاره به اینکه تمام وقتم را وقف خدمت کردم وسعی کردم پیگیری مستمر داشته باشم، اضافه کرد: عمل کردن بر مبنای برنامه باشد.

استاندار سابق فارس با یادآوری این مطلب که ترجیح دادن از منافع عمومی به شخصی و حزبی یکی از اولویت های کاری من بود، افزود: تعامل با احزاب و گروه ها از دیگر برنامه هایی بود که انجام دادم و همه امور را با توکل بر خدا و همراه با مردم به سرانجام رساندم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ها باعث شد کارهای خوبی در استان رخ بدهد، افزود: از جمله کارهای انجام شده تکمیل و تاسیس پروژه های متعددی است که به سرانجام رسید و 6 سد افتتاح شد.

رحیمی با اشاره به اینکه شبکه آبیاری و زره کشی مختلف در حال اجراست و 17 شهر و 150 روستا طی این مدت به شبکه آبرسانی متصل شدند، افزود: اقامت های بوم گردی 67 درصد رشد داشتند.

وی با اشاره نرخ بیکاری در فارس از سال 92 تاکنون گفت: در سال 92 نرخ بیکاری در فارس از 16 و نیم درصد و رتبه 29 کشوری به هفت و 9 دهم درصد و رتبه سوم کشوری کاهش رسید.

 

 

کد خبر 1101968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha