پخت هزار پُرس حلیم در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: هزار پرس حلیم در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) توسط خیرین در این شهر پخت شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: هزار پرس حلیم در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) توسط خیرین در شیروان پخت و بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده توزیع شد.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: این میزان غذای نذری بین نیازمندان منطقه معصوم زاده، شهرک ولیعصر و محله های اطراف توزیع شد که تاکنون توسط خیرین شهرستان این کارهای پسندیده و خیرخواهانه انجام شده است.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون توزیع بیش از پنج هزاربسته معیشتی، پنج هزار بسته تحصیلی و ۶۰ هزار بسته غذای گرم بین محرومان و نیازمندان شناسایی شده در مراسم های مختلف از جمله خدماتی بوده که از محل اجرای نیات موقوفات شهرستان انجام شده است.

 

 

وی تصریح کرد: نذر قربانی بین محرومان و نیازمندان شناسایی شده با همکاری گروه جهادی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج) شیروان، مرکز نیکوکاری امام خمینی (ره) و مرکز افق بقعه متبرکه قبور سادات شیروان هم صورت گرفته است.


 

 

 

کد خبر 1102019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha