آثار فاخر آیت الله حسن‌زاده چراغ راه اندیشه هر انسان خداجوی است

حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد، گفت: آثار فاخر آیت الله حسن‌زاده چراغ راه اندیشه هر انسان خداجوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیین بزرگداشت ارتحال علامه حسن حسن‌زاده آملی با حضور اقشار مردم و مسئولان فرماندار رئیس و اعضای شورای شهر طلاب علوم دینی و روحانیون یکشنبه‌شب در حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) بهاباد برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در این مراسم با تسلیت ارتحال عالم ربانی استاد علامه و فیلسوف بزرگ با بیان اینکه مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی یکی از جمله بزرگان علم و معرفت است که به یقین در مباحث عقلی و فلسفی در سطح حوزه جزء برترین‌ها و افراد شاخص بود اظهار داشت: علامه حسن حسن‌زاده آملی شان و عظمت بالای در بین مردم و علما دارد

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه به سلوک معنی و اخلاقی علامه حسن‌زاده آملی اشاره کرد و گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه یک عارف علی الله بودند.

وی با بیان این‌که شخصیت‌های ارزشمندی در مکتب این شخصیت وارسته تربیت و پرورش یافتند، تصریح کرد: علامه حسن‌زاده آملی با تربیت شاگردان برجسته خدمات خالصانه عظیمی را به جامعه بشری و اسلامی ارائه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با اشاره به اینکه مرحوم حسن‌زاده آملی علامه ذوالفنون و عارف واصل بود افزود: شهره و آوازه آن استاد برجسته راهگشای حوزه‌های علمیه است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله حسن‌زاده آملی از یاوران جمهوری اسلامی و امامین انقلاب بود گفت: آثار فاخر آیت الله حسن‌زاده چراغ راه اندیشه هر انسان خداجوی است.

کد خبر 1102063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha