سند ۲۰۳۰ از تحرکات دشمن برای آلوده کردن نهاد آموزش و پرورش است

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با اذعان بر اینکه سند ۲۰۳۰ از تحرکات دشمن برای آلوده کردن نهاد مقدس آموزش و پرورش است گفت: این سند یک لایه ظاهر و هزاران لایه پنهان دارد و لایه‌های مخفی آن را به مردم نشان نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (سه‌شنبه، 13 مهر) در مراسم یادواره هشت شهید والامقام روستای لیلیم شهرستان املش اظهار داشت: بشر بدون امام، بدون راهنما و بدون معلم نمی‌تواند راه سعادت را طی کند و تاریخ بشر خود گواه خوبی بر این امر مهم است.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه هیچ پیغمبری در راه عمل به رسالتش به اندازه پیامبر اکرم(ص) سختی نکشید و به او صدمه وارد نشد تصریح کرد: پیغمبر عظیم الشأن جهان اسلام تمام این مشقت‌ها را تحمل کرد تا بنا به فرموده خداوند متعال در غدیرخم دست مولایمان امیرالمؤمنین علی(ع) را به عنوان ولی و جانشین بالا بیاورد تا ما راه را گم نکنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس سلمان، ابوذر، مقداد و علی‌ابن ابیطالب(ع) را از جمله پرورش یافتگان مکتب اسلام و پیامبر اسلام(ص) دانست و با تاکید بر اینکه اهل شیطان دائما درصدد منحرف کردن مسیر هستند افزود: اگر مطالعه اجمالی بر تاریخ اسلام داشته باشیم می‌بینیم شرایطی که در عصر پیغمبر(ص) و بعد ایشان به وجود آمد مطلوب خداوند متعال نبود.

 

وی با تاکید بر اینکه همانند عصر امیرالمؤمنین علی(ع) امروز در دوران انقلاب اسلامی هم جریان و ردپای خوارج قابل مشاهده است ابراز داشت: در دوره حضرت امام خمینی(ع) یک شکل این جریان را به شکل مخفیانه داشتیم اما بعد از رحلت امام اینها آمدند کار خود را به شکل علنی دنبال کردند چنانکه در بسیاری از حوزه‌ها اثرات منفی تفکرات غربی را می‌بینیم.

 

صفری ملک میان با بیان اینکه ما هنوز به اهداف مرحله سوم انقلاب اسلامی و تشکیل دولت و نهادهای اسلامی دست پیدا نکرده‌ایم اذعان کرد: خواص و آن‌هایی که اهل انقلاب بودند، اهل سکوت شدند و آن‌هایی که به جریان غرب دلداده بودند هم حرکات انحرافی را در مسیر انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تحرکاتی که از درون جبهه خودی به اسلام و انقلاب ضربه و آسیب وارد می‌کند را متذکر شد و ضمن تاکید بر این نکته که به تعبیر قرآن کریم این جماعت اهل نفاق هستند یادآور شد: این افراد در ظاهر با جریان انقلابی هستند اما در باطن به این جریان خنجر می‌زنند که مصادیق فراوان آن هم وجود دارد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس سفارشات اکید امام خمینی(ره) برای مطالعه وصیتنامه شهدا را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: شهدا راه عرفان چند ده ساله را خیلی راحت و در یک پروسه زمانی طی کردند بنابراین اگر قائل به این هستیم که در جامعه باید امامی بالای سر ما باشد باید اطاعت از او اطاعت محض باشد.

 

وی این موضوع را که ردپای جریان نفوذ حتی در ارکان تصمیم‌گیری کشورمان هم قابل مشاهده است متذکر شد و عنوان کرد: معاویه فقط در یک شب چهار هزار نفر را با پول از امام حسن مجتبی(ع) جدا کرد و در خانه حضرت نفوذی‌هایی گمارد تا برنامه‌ها و توطئه‌های او را مو به مو پیگیری و اجرایی کنند.

 

صفری ملک میان کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: آمریکا واقعا هم نمی‌تواند هیچ غلطی بکند اما ماجرا اینجاست که ما هر چه می‌کشیم از آمریکایی‌ها، سعودی‌ها و اسرائیلی‌‌های درون مملکت است و از آنان ضربه می‌خوریم.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه با بیان اینکه در چهل سال اخیر عرصه‌های محیط‌زیستی کشورمان روز به روز در حال از بین رفتن هستند تصریح کرد: در عرصه منابع طبیعی هم می‌بینیم که این نهاد نتوانسته حریم خود را حفظ کند به طوری‌ که می‌آید و پشت دیوار روستاهای ما خیمه می‌زند در حالی‌که این سخت‌گیری بر مردم است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس اذعان کرد: حریم منابع طبیعی کاملا مشخص است اما آن کسی که در بالا و در رأس هرم در سازمان منابع طبیعی کشور می‌آید و مثلا نسخه کارشناسی می‌نویسد ما در آنجا ردپای نفوذ را می‌بینیم.

 

وی تحرکات دشمن برای آلوده کردن نهادهای مقدسی مانند آموزش و پرورش را متذکر شد و اضافه کرد: جریان سند 2030 یکی از مهم‌ترین مصادیق این امر است که یک لایه ظاهر دارد اما هزار لایه پنهان هم دارد که فقط لایه‌های ظاهر آن را به مردم نشان می‌دهند و لایه‌های مخفی آن را در جامعه اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

 

صفری ملک میان اظهار داشت: اگر شخصیتی در سپاه پاسداران می‌شود حسین تهرانی مقدم او تبعیت محض از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود ساخته بود و یا شخصیتی مانند حاج قاسم سلیمانی پانزده سال‌ قبل اینکه شهید بشوند امام جامعه فرمود که حاج قاسم فردای قیامت جزو کسانی خواهد بود که شفاعت کننده هستند.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان انقلاب اسلامی را وابسته به ید قدرتمند امام زمان (عج) و سرباز او مقام معظم رهبری خواند و ادامه داد: حتی اگر یک روز جامعه اسلامی بدون امام باشد عده‌ای مردم و مملکت را در عرض 24 ساعت می‌فروشند بنابراین ما لحظه به لحظه خود را مدیون مدد خداوند متعال، عنایات صاحب‌الزمان(عج)، رهبری و ایثارگری شهدا و کسانی که در خط شهدا هستند هستیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس خدمت به مردم را بزرگ‌ترین توفیقی که پروردگار شامل حال خدمتگذاران واقعی می‌کند دانست و خاطرنشان کرد: کمک به مردم و رفع مشکلات آن‌ها وظیفه مسئولان در هر مقام و منصبی که حضور دارند است و انشالله بتوانیم راه شهدا، امام شهدا و ولایت فقیه را در پیش بگیریم.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام صفری پیش از سخنرانی در این یادواره با حضور بر سر مزار شهدای والامقام روستای لیلیم با قرائت فاتحه یاد و نام این شهدای عزیز را گرامی داشت و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

 

کد خبر 1102121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha