مراسم عزاداری شام شهادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود 

رضا صدیقی مهنی گفت: فردا شب هم زمان با شام شهادت حضرت رضا (ع) مراسم عزاداری در فضای باز مسجد برگزار می‌شود.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: فردا شب هم زمان با شام شهادت حضرت رضا (ع) مراسم عزاداری در فضای باز مسجد برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: از برنامه های مراسم عزاداری سخنرانی همراه با مداحی است.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع) پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) راس ساعت ۲۰ امشب و فردا شب است تا از این طریق، امسال که توفیقی شرف یابی به حرم مطهر امام رئوف نصیب ما نشد حداقل از راه دور دست ادب بر سینه گذاشته و خدمت حضرت سلام کنیم.


صدیقی مهنی ابراز کرد: تولید محتوا در قالب کلیپ و عکس نوشت یکی دیگر از فعالیت های بچه های مسجد به مناسبت شهادت امام رضا (ع) است که آثار تولیدی آنها در فضای مجازی منتشر می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت یادآور شد: طرح ملی شنبه های نیز در آستانه رحلت حضرت رسول اکرم (ص) به صورت حضوری و با معرفی کتاب هایی از زندگی آن حضرت برگزار شد.


وی اظهار کرد: همچنین هم زمان با شب رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) ویژه برنامه عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

 
صدیقی مهنی در خاتمه عنوان کرد: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با رویکرد الگوسازی برای نوجوانان و جوانان و همچنین تکریم احمد دیدار از پیرغلامان حسینی، از ایشان تجلیل شد.

کد خبر 1102186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha