۴ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید

امیر سرتیپ نعمتی از افتتاح چهار پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان فومن خبرداد و گفت: افتتاح بخش آی سی یو بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) ، افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان و افتتاح یک مسجد و یک خانه بهداشت در روستای کوهستانی آبرود فومن پروژه‌های امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «امیرنوذر نعمتی» امروز (چهارشنبه، 14مهر) در حاشیه افتتاح از پروژه‌های محرومیت‌زدایی فومن اظهار کرد: در سالهای اخیر در کشورمان بحران‌های متعددی همچون زلزله غرب کشور، سیل در چندین استان و سپس ویروس منحوس کرونا را شاهد بودیم.

 

جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه طبق قانون اساسی ارتش وظیفه حفظ استقلال و تمامیت ارضی را بر عهده دارد افزود: زیربنای همه فعالیت‌های اجتماعی کشور حفظ امنیت است و امنیتی که در منطقه غرب آسیا و در دنیا در کشورمان برقرار است بی‌بدیل است.

 

وی گفت: اتفاقاتی در منطقه در حال رخ دادن است و دورتادور ما دشمنان رخنه کرده‌اند و از مرزهای زمینی و هوایی تهدیدهایی را اجرا می‌کنند اما با فداکاری همه نیروهای مسلح امنیت در کشورمان برقرار است.

 

نعمتی با بیان اینکه از اول فروردین سال گذشته نیروی زمینی ارتش از رودبار وارد گیلان شد و مسئولان استان نیز با توجه به اینکه نیروی زمینی ارتش پادگانی در گیلان ندارد اسکان را فراهم کردند تصریح کرد:  وجود مردم و مهربانی مردم در بدو ورود ما به گیلان بسیار ستودنی بود و این مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد.

 

جانشین نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه همه اقدامات ارتش در گیلان با هماهنگی مسئولان استان انجام می‌گیرد بیان کرد: اکنون در 28 بیمارستان نیروی ارتش در حال خدمت‌رسانی به خصوص در راستای مبارزه با کرونا است.

 

وی با بیان اینکه امروز چهار پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: افتتاح بخش آی سی یو بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) با 9 تخت و هزینه 13 میلیارد تومان، افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان با همکاری سپاه به ارزش یک میلیارد و نیم میلیون تومان و افتتاح یک مسجد و یک خانه بهداشت در روستای کوهستانی آبرود فومن به ارزش 10 میلیارد تومان پروژه‌های امروز است.

 

 

کد خبر 1102359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha