لزوم مقابله با تکدی پروری در شیراز با فرهنگسازی

اصنافی گفت: متاسفانه شیراز به بهشت تکدی ‌گری تبدیل شده و اکثر معتادان و متکدیان غیربومی هستند که باید با جا انداختن فرهنگ کمک کردن در شیراز به مقابله با تکدی پروری بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، در جمع مردم و شهردار منطقه 2 شیراز و در جمع مردم و نمازگزاران مسجد «النبی (ص)» گفت: تلاش شهرداری شیراز مطلع شدن از مشکلات شهروندان و تلاش برای رفع آنهاست.

شهردار شیراز با ابراز خرسندی از انتخاب «محمدهادی ایمانیه» به عنوان استاندار فارس افزود: این انتصاب موجب افزایش تعامل بین دستگاهی و پیشرفت مباحثی همچون مترو و ترافیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: هوشمندسازی شهر، توسعه دفاتر پیشخوان و تحقق شهر الکترونیک موجب تسریع امور شهروندان می شود و در اولویت شهرداری شیراز قرار دارد.

اصنافی به مطالبه شهروندان منطقه 2 درخصوص فاضلاب این منطقه گفت: فاضلاب در حیطه اختیارات شهرداری نیست اما تمامی مطالباتی که در حوزه اختیارات شهرداری باشد با جدیت دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری برای جمع آوری معتادان، موظف به تامین مکان است که آن را تامین کرده اما در خصوص نگهداری معتادان به دلایلی مانند مسائل مالی توسط دستگاه های متولی کم کاری شده است با این وجود شهرداری شیراز هزینه ترک اعتیاد 50 نفر در کمپ ترک اعتیاد را می پردازد که البته به نسبت جمعیت عدد کوچکی است.

شهردار شیراز با اشاره به موضوع تکدی‌ گری نیز بیان کرد: متاسفانه شیراز به بهشت تکدی ‌گری تبدیل شده و اکثر معتادان و متکدیان غیربومی هستند که باید با جا انداختن فرهنگ کمک کردن در شیراز به مقابله با تکدی پروری بپردازیم.

وی اعلام کرد: در خصوص مطالبه گاراژها و مشکلات دروازه «کازرون» در بند 20 ماده 55 گاراژهای بسیاری را تعطیل کردیم اما باید مشکل را ریشه ای حل کرد و برای دروازه «کازرون» نیز، مجتمع آبزیان در دست بررسی است.

خاطر نشان می شود، شهردار شیراز در جمع مردم منطقه 2 شهرداری شیراز با حضور استاندار جدید فارس، ناظر شورای اسلامی شهر شیراز  در منطقه 2 و شهردار منطقه 2 شیراز با هدف رسیدگی به مشکلات مردم حضور یافت.

کد خبر 1102387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha