فعالیت ۷۰میزخدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید و امورایثارگران کشور

کریمی گفت: تاکنون توفیق افتتاح ۷۰میز خدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور حاصل شد تا خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تسهیل و تسریع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «برات کریمی» امروز(۱۴مهر) در آئین افتتاح میز خدمت بانک دی در بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های بابلسر و فریدونکنار ضمن تسلیت ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر ایام منتسب به رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه بنیاد شهید و امور ایثارگران در تحقق اهداف بانک، اظهار کرد:جهت ارائه خدمات وسیع‌تر به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برنامه های متعددی در دستور کار بانک دی قرار گرفت.

 

مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها، توسعه نقاط ارائه خدمات به مشتریان و به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران است، افزود: به این منظور، تاکنون 70 میز خدمت بانک دی در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده است که امیدواریم تا پایان سال این تعداد باجه‌های بانکی به 160 باجه افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان بانک دی فرصت خدمت گزاری به این قشر معزز را افتخاری بزرگ و فرصتی مغتنم می دانند،گفت:در این باجه‌ها کلیه خدمات دریافت و پرداخت و عملیات بانکی، بیمه‌ای و کارگزاری سهام ارائه خواهد شد.

 

کریمی با بیان اینکه مهمترین هدف از راه‌اندازی باجه‌های بانکی، صرفه‌جویی در هزینه‌های ایجاد شعب در شهرهای مختلف و افزایش هم‌افزایی با مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: دیگر برنامه عملیاتی این بانک تأمین امکان ارائه خدمات بانکی با استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

 

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با پست‌بانک ایران جهت تسهیل و ارائه خدمات بهتر به خانواده شهدا و ایثارگران ساکن در مناطق روستایی کشور خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه در کلیه واحدهای پست بانک، مشتریان بانک دی می‌توانند خدمات دریافت و پرداخت بانکی خود را انجام دهند.

 

کریمی، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران شامل افتتاح حساب و دریافت تسهیلات در محل زندگی آنان در دستور کار قرار دارد، اذعان کرد: بانک دی متعلق به جامعه ایثارگران است امیدواریم در این بخش شرمنده خانواده این عزیزان نشویم.

کد خبر 1102411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha