طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان

جمالیان از طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان استان مرکزی خبر داد.

سید «محمد جمالیان» با اشاره به اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان، از طرح ظربتی واکسیناسیون در استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای بازگشایی مدارس در استان مرکزی و فراهم نمودن شرایط لازم برای انجام آموزش حضوری بصورت ایمن و بمنظور تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲-۱۸ ساله در مقطع متوسطه اول و دوم این طرح انجام می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: این طرح از روز پنج شنبه مورخ 15مهر جاری آغاز و کلیه مراکز واکسیناسیون در استان مرکزی آماده تزریق واکسن برای این گروه سنی تا 17 مهر ماه می باشندمی باشد و هیچ مرکز تعطیل نمی باشد.

 

وی اضافه کرد: کلیه مراکز واکسیناسیون در شهر اراک در دو شیفت صبح(۸-۱۲) و عصر از ساعت (۱۶-۲۰) آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:واکسیناسیون باقی گروههای سنی  در دز اول و دوم نیز در کلیه مراکز واکسیناسیون صورت خواهد پذیرفت.

 

۹ فوتی و شناسایی ۴۴۴مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در بخش دیگری از سخنانش به آمار تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۴۴۴ مورد جدید ابتلا در 48ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۹۷ هزار و ۵۵۳نفر رسیده است.

 

جمالیان با اشاره به اینکه از تعداد ۴۴۴مورد جدید در استان ۸۸ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند، ادامه داد: ۳۵۶مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

وی در خصوص تعداد فوتی های ناشی از کرونا نیز گفت: متاسفانه در 48ساعت گذشته ۹مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان به  ۲۷۷۶نفر رسیده است.

کد خبر 1102421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha