رویکرد برنامه کانون های مساجد در ایام پایانی ماه صفر تبیینی و تشریحی است

مقدم با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) گفت: رویکرد برنامه کانون های مساجد در ایام پایانی ماه صفر تبیینی و تشریحی است.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به مناسبت ایام پایانی ماه صفر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب برنامه های تبیینی و تشریح ایام پایانی ماه صفر را گرامی داشتند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: خاستگاه مسجد همواره محور هدایت گری و اندیشه ورزی است در این کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با افق راهبردی تشریح و تبیین اندیشه های دینی ویژه برنامه های متنوعی را در ایام پایانی ماه صفر برگزار کرده اند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه های دینی و ایمانی در کالبد مساجد اظهار کرد: برپایی موکب های عزاداری با هدف خدمت رسانی به عزاداران شهادت علی بن موسی الرضا(ع) همچنین برپایی مراسم های سخنرانی و نشست های تبیینی با همت امامان مسجد از جمله ویژه برنامه های این ایام مناسبتی سال است.

 

مقدم بیان کرد: توجه و ترغیب نوجوانان و جوانان مسجدی به منظور حضور و مشارکت در برپایی ویژه برنامه های مناسبتی از دیگر برنامه های قابل تأملی است که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اجرا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با برپا کردن پرچم های سیاه عزاداری در مسجد و نوحه خوانی داکران اهل بیت(ع) همچنین حضور کارشناسان دینی این ایام را مورد توجه قرار می دهند و نسبت به بزرگداشت آن برنامه ریزی دارند. 

 

گفتنی است، ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ایام پایانی ماه صفر با در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا است.

 

 

کد خبر 1102613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha