برقراری امنیت در جامعه مرهون تلاش های نیروی انتظامی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: بخش بزرگی از موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش های نهاد مقدس نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: بخش بزرگی از موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و بی‌دریغ خادمان جان برکف نیروی انتظامی است که خاضعانه جان خود را بر طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کنند.


امام جمعه آران و بیدگل افزود: تلاشگران نیروی انتظامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای تجلیل از این پیام آوران امنیت جامعه است.


حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است.

 

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان نهادی مقدس در تمامی عرصه ها حضور فعال دارد، افزود: نیروی انتظامی در شرایط شیوع کرونا، هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال پروتکل های بهداشتی نقش موثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته اند.


حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: تلاش هاي خستگی ناپذیر و همراهي و همدلي نیروی انتظامی با نهاد امامت جمعه و مردم در بحران ها و نقش آفريني موثر این مجموعه در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم و برقراری نظم و انضباط اجتماعی در سطح شهرستان آران و بیدگل شایسته تقدیر است./

کد خبر 1102697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha