قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و۷۶۰  هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و۷۶۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۳۰هزار تومان است.

به گزازش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان،‌ امروز (16مهر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 11 میلیون و760  هزار تومان رسید، نیم سکه 6 میلیون  و 50 هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و 580 هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و 230هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 160 دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و 158 هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (16مهر ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا ۲۷ هزار و 650تومان است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ 32 هزار و 382 تومان فروخته می‌شود.

 

این در حالی است که (چهارشنبه ۱۴ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۷۲ درصد رشد به ۱۱,۶۹۱,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۵۳ درصد افت به ۱,۷۶۰.۳۳ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی با ۰۱۹ درصد رشد به ۱۱۸,۸۹۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۴۳ درصد رشد به قیمت ۱۱۵,۵۱۰,۰۰۰‬ ‬ ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۴۴ درصد افت به قیمت ۶۰,۸۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۰۸ درصد رشد به قیمت ۳۵,۹۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۱۱ درصد افت به قیمت ۲۲,۴۶۵,۰۰۰ رسید.

 

بنابراین گزارش، (چهارشنبه ۱۴ مهر) قیمت هر دلار آمریکا با ۰.۳۴ درصد رشد به ۲۸۱,۳۶۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو با ۰.۵۳ درصد رشد به ۳۲۶,۸۴۰ ریال و قیمت هر پوند با ۰.۷۷ درصد رشد به ۳۸۵,۳۲۰ ریال رسید.

کد خبر 1102756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha