احداث بیمارستان تامین اجتماعی مطالبه مردم علی آبادکتول است

حجت الاسلام مهدی نژاد، خواستار احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان علی آبادکتول شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید علی مهدی نژاد» ظهر امروز(جمعه ۱۶ شهریور) در جمع نمازگزاران گرگان اظهار کرد: در حالی که تقریبا همه شهرهای بزرگ در استان گلستان بیمارستان تامین اجتماعی دارند و یا در حال ساخت و تکمیل آن هستند اما مردم علی آبادکتول از وجود این بیمارستان محروم هستند‌.

 

امام جمعه علی آبادکتول از مسئولان مربوطه خواست برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان اقدام کنند و ادامه داد: مسئولان می‌گویند زمین برای ساخت بیمارستان ندارند که  مردم شهرستان حاضر هستند برای ساخت آن زمین اهداء کنند.


وی به نامه تولیدکنندگات لوازم خانگی به رهبر معظم انقلاب جهت ممانعت از ورود شرکت های کره جنوبی اشاره کرد و افزود: این شرکت ها چند سال گذشته به یک باره از کشور رفتند و سبب افزایش قیمت لوازم خانگی شدند.

 

حجت الاسلام مهدی نژاد بیان کرد: همچنین مقام معظم رهبری  به رئیس جمهور تاکید کردند که به دغدغه های تولید کنندگان توجه کنند و مانع از زمین خوردن تولید داخل شوند.

 

امام جمعه علی آبادکتول به انتخابات پیش رو در کشور عراق اشاره کرد و ابراز داشت: خط مقاومت و خط سازش در عراق با یکدیگر رقابت دارند.

 

وی موفقیت ورزشی ورزشکاران کشورمان در سطح جهانی را تبریک گفت و آن را مایه خوشحالی مردم دانست.

 

حجت الاسلام مهدی نژاد با گرامیداشت دهه وقف افزود: مؤمنان به عمل صالح و زیبای وقف توجه داشته باشند و برای بعد از خود باقیات و صالحات بگذراند.

 

کد خبر 1102801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha