دستور استاندار برای رفع مشکلات روستای سیلاب  کلوار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وام های کم بهره اشتغال زایی به جوانان سیلاب کلوار خبر داد و گفت: با رایزنی با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون، افزایش خطوط تولید و راه اندازی شرکت حمل و نقل از جوانان این منطقه برای اشتغال زایی استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدی زاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم سیلاب کلوار در شهرستان مارگون سفر کرد تا با تدبیر استاندار رونق تولید و اشتغال جوانان کلید بخورد.

 

گاز، کمبود آب شرب، و عدم دسترسی مناسب به جاده های روستایی مهم ترین خواسته های مردم سیلاب کلواری ها از احمد زاده بود تا او در این سفر به روستاهای ادور، بورک سفلی و علیا و امامزاده شاه غالب (ع) قول مساعدت و رفع مشکلات درخواست اهالی را بدهد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر از مسئولان خواست تا به رفع مشکلات این منطقه اهتمام داشته باشند.

 

«سیدعلی احمد زاده» از آبفای استان خواست تا مشکل کمبود آب منطقه سیلاب کلوار مارگون تا سه ماه آینده رفع و مسئولان متولی نسبت به آسفالت راه روستایی این منطقه تا مرز استان چهار محال بختیاری اقدام کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وام های کم بهره اشتغال زایی به جوانان این منطقه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با رایزنی با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون و افزایش خطوط تولید و راه اندازی شرکت حمل و نقل از جوانان این منطقه برای اشتغال زایی در این شرکت استفاده می شود.

 

احمد زاده موقعیت مکانی روستای سیلاب را به دلیل قرار گرفتن در شیب کوه خطرناک دانست و از فرماندار و رئیس بنیاد مسکن خواست تا نسبت به جابجایی این روستا برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

 

در این سفر یک روزه «باقر قائمی» فرماندار مارگون، «قدرت اله ویسی» مدیرکل تعاون روستایی استان، «رحمان خادم» مدیرعامل شرکت گاز استان، «اسفندیار برخه» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، «جمال معتمدی نژاد» مدیرعامل شرکت برق استان، «نصیری راد» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولان استاندار را همراهی کردند.

 

گفتنی است، سیلاب کلوار روستایی با 2 هزار و 800 نفر جمعیت در آخرین نقطه مرزی با استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته که مشکلات عدیده ای دارند و از نظر زیرساخت ها با مشکلات زیادی از جمله آب شرب، کشاورزی، بهداشت، جاده، تحصیل دانش آموزان و ... مواجه است.

کد خبر 1102811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha