خودباوری و توجه به توان داخلی برای اعتلای کشور لازم است

حجت الاسلام میردامادی گفت: خودباوری و توجه به توان داخلی برای اعتلای کشور لازم است و نباید خواهان ارتباط با آمریکا و اسرائیل برای پیشرفت و نجات مملکت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به توان و استعداد داخلی کشور اظهارداشت: نیروهای جوان توانمند کارشناس در حوزه های مختلف در کشورمان وجود دارد و باید زمینه پیشرفت و فعالیت آنان فراهم شود.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دولت های استعمارگر و ظالم به فکر هیچ کشور و مردمی نیستند، تصریح کرد: انتظار و چشم به راهی برای حمایت از کشورمان و رفع چالش های داخلی از چنین دولت هایی اشتباه و فرصت سازی برای غارت و استعمار است که تجربه آن در کشورهای مختلف مثل افغانستان وجود دارد که سال ها اموال آنان را غارت کرده اند.

 

وی ادامه داد: خودباوری و توجه به توان داخلی برای اعتلای کشور لازم است و نباید خواهان ارتباط با آمریکا و اسرائیل برای پیشرفت و نجات مملکت باشیم و نگوییم این رئیس جمهور یا آن رئیس جمهور آمریکا بهتر یا بدتر هستند چرا که همه آنان مثل هم هستند.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل مثل گرم اموال را غارت و دین و دارایی ها را از بین می برند، افزود: دشمنان اسلام و نظام برای از بین بردن دنیا و آخرت ملت های مسلمان و دیگر جوامع نقشه کشیده اند.

 

واکسن جز ضرورت های جامعه

 

وی با اشاره به تلاش دانشمندان برای تهیه واکسن و همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون گسترده کشور، خاطرنشان کرد: مردم از فرصت ایجاد شده برای سلامتی خود استفاده کنند و پس از واکسیناسیون نیز مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت کنند.

 

خطیب جمعه اصفهان استفاده از ماسک و رعایت فاصله و دوری از تجمعات را برای قطع زنجیره کرونا مهم خواند و اذعان داشت: برای تحقق این مهم باید تلاش همگانی بکار گرفته شود و موضوع واکسیناسیون نیز جدی باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی فضا را برای واکسیناسیون تخریب کرده و این موضوع را بد جلوه داده اند، تصریح کرد: افرادی با نگاه غلط و شاید هدف دار مردم را از واکسن زدن دور می کنند و افرادی تحت عنوان عطار جلوی حرکت جریان علمی مقاومت می کنند.

 

اصفهان و مشکلات آن را دریابید

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به انتخاب استاندار اصفهان ولی عدم معارفه آن تاکنون گفت: مشکل آب، فرونشست، آلایندگی و نیازهای مردم را باید مورد توجه قرار داد و مسئولان دولت اصفهان و مشکلات آن را دریابند.

وی ادامه داد: مردم اصفهان رای خوبی به حجت الاسلام رئیسی دادند و الان باید دولت سهم و توان خود را برای خدمت به مردم و رفع چالش و مشکلات بکار گیرند.

کد خبر 1102830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha