شهرداری شیروان ۴۵۰ میلیارد ریال طلب از ادارات دارد

رییس شورای شهر شیروان با بیان اینکه ادارات در پرداخت بدهی خود به شهرداری سهل انگاری می کنند، گفت: شهرداری شیروان ۴۵۰ میلیارد ریال طلب از ادارات دارد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان خواستار وصول مطالبات شهرداری شد و اظهار کرد: اینک شهرداری شیروان ۴۵۰ میلیارد ریال طلب از ادارات دارد.

 

رییس شورای شهر شیروان بیان کرد: این مبلغ بدهی مربوط به ۲۰ دستگاه اجرایی شهر است که ادارات فقط ۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات را پذیرفته اند.

 

محمدزاده قانعی خاطرنشان کرد: همانگونه که در قبال ساخت و سازهای ادارات، شهرداری شیروان پاسخ استعلامات را به موقع داده تا اعتباری برگشت نخورد، انتظار می رود ادارات هم به تعهدات خود عمل و نسبت به پرداخت بدهی خود سریع تر اقدام کنند.

 

محمدزاده قانعی با ابراز گلایه از اینکه این مبلغ بدهی مربوط به ۱۰ سال اخیر است، اضافه کرد: برای عدم پرداخت بدهی ادارات، شهرداری قانونی می تواند برخورد کند ولی با تمام دستگاه ها تعامل دارد و از سویی نیازمند حمایت است و سهل انگاری ادارات در دیرکرد بدهی خود قایل توجیه نیست و انتظار می رود پیگیر پرداخت از ادارات بالادست خود باشند.

 

وی تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون های مختلف از جمله ماده ۱۰۰ مطرح و به ادارات بدهکار و استانداری اعلام شده است.

 

وی با اشاره به شروع و اجرای برخی از طرح های جدید و نیمه کاره ماندن طرح های بزرگ شهری عنوان کرد: با توجه به تورم کنونی و افزایش قیمت و گرانی مصالح، ادارات با پرداخت بدهی خود کمک بزرگی به تسریع و روند توسعه طرح های عمرانی شهری و پرداخت به موقع حقوق پرسنل، سازمان ها و حوزه خدمات شهری می کنند.

 

 

کد خبر 1102884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha