۷ هزار مترمربع تصرف اراضی ملی شناسایی شد

مدیر اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: امسال ۳۵ مورد تصرف اراضی ملی به مساحت ۷ هزار مترمربع، در شیروان شناسایی شد.

«محمود رضازاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: امسال ۳۵ تصرف سابق اراضی ملی در شیروان شناسایی شد که این تعداد تصرف اراضی ملی در محدوده شهر به مساحت هفت هزار متر مربع بوده است.

 

مدیر اداره راه و شهرسازی شیروان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت هفت مورد رفع تصرف فوری ارضی ملی به مساحت دو هزار و ۱۵۰ مترمربع با همکاری و هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی صورت گرفت و دو مورد تصرف اراضی ملی به مساحت ۸۰۰ مترمربع به مراجع قضایی معرفی شد.

 

رضازاده با بیان اینکه برای متخلفین دو پرونده قضایی تشکیل شده است، اضافه کرد: هزار و ۱۲۰ هکتار از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن در شیروان به طور مرتب گشت زنی روزانه انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره راه و شهرسازی انجام و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند و یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

 

وی عنوان کرد: مردم در معاملات خود شرایط  احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند.

 

کد خبر 1102893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha