۱۰ تیم ارزیاب هلال احمر جهت شناسایی میزان خسارات نقاط آسیب دیده به مناطق زلزله زده اعزام شدند

خدادادی گفت: در پی وقوع زمین لرزه بامداد امروز در مناطق روستایی و کوهستانی شهرستان اندیکا ۱۰ تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر به منظور شناسایی نقاط آسیب دیده و میزان خسارات وارده به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در پی وقوع زمین لرزه بامداد امروز در مناطق روستایی و کوهستانی شهرستان اندیکا ۱۰ تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر از شهرستان های اندیکا، مسجدسلیمان، اندیمشک، باغملک، دزفول، لالی واهواز به منظور شناسایی نقاط آسیب دیده و میزان خسارات وارده به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه تمامی شعب جمعیت هلال احمر در استان نیز به حالت آماده باش قرار گرفته اند افزود: صعب العبور بودن تعدادی از روستاها دسترسی تیم های ارزیاب را با سختی مواجه کرده است.

 

وی اضافه کرد: حسب اطلاعات اولیه دریافت شده هفت روستا از این زلزله متاثر شده اند و از این تعداد روستاهای صالح ابراهیم، شاهزاده عبدااله، سرتگ آبزر، آرام و روپی ( پنج روستا) دچار خسارت هایی شده اند.

 

خدادادی با اشاره به اینکه تا کنون مصدومیت سه نفر در این حادثه اعلام شده که یک مورد آن شکستگی و به مرکز درمانی انتقال یافته و ۲ مورد نیز سرپایی مداوا شده اند تصریح کرد: ارزیابی‌ها همچنان ادامه دارد.

 

زمین لرزه ای به بزرگی پنج ریشتر بامداد امروز (شنبه ۱۷ مهر) ساعت ۲:۴۶ دقیقه در عمق هفت کیلومتری در حوالی قلعه خواجه را لرزاند.

 

کد خبر 1102947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha