باید بتوانیم به خوبی به قشر سرافراز جانبازان خدمت کنیم

آیت الله علم الهدی گفت:هزینه های امروز پاسخگویی تامین زندگی و سلامت این عزیزان نیست، انشاالله با عنایت امام هشتم در کارتان موفق باشید و بتوانید به خوبی به این قشر زحمت کش و سرافراز خدمت کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم‌ الهدی» امروز(۱۷ مهر) در دیدار با رئیس جدید بنیاد شهید با تاکید بر اینکه جانبازان ما افتخار این ملت هستند که شما باید مراقب این قشر ارزشمند باشید، بعد از واقعه مدافعان حرم بسیاری از فرزندان ما به دفاع از حرم پرداختند.

 

نمایده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود:یک گروه از این عزیزان فاطمیون هستند که درخواست دارم مراقب این عزیزان باشید و به مشکلات آنان رسیدگی کنید زیرا بسیاری از اینان گمنام هستند و در عین حال دچار جانبازی شدند که نیاز به یاری دارند.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از جانبازان و فرزندان ایثارگران و شهدا دچار زندگی بسیار سختی هستند که نیازمند کمک و همراهی شما هستند، اظهارکرد: به فکر هزینه های درمان جانبازان قطع نخاع و شرایط سخت باشید.

 

آیت الله علم الهدی ادامه داد:هزینه های امروز پاسخگویی تامین زندگی و سلامت این عزیزان نیست، انشاالله با عنایت امام هشتم در کارتان موفق باشید و بتوانید به خوبی به این قشر زحمت کش و سرافراز خدمت کنید.

کد خبر 1102976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha