لزوم اقدام دانش آموزان و دانشجویان فارس برای تزریق واکسن کرونا

همتی گفت: با توجه به احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، از دانش آموزان و دانشجویان فارس درخواست می شود برای دریافت واکسن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 17 مهر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 454 هزار و 840 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 14 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 756 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 54 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 211 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی اعلام کرد: تاکنون سه میلیون و 789 هزار و 288 دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و با اجرای طرح هوشمند واکسیناسیون در آینده تنها افرادی مجاز به استفاده از خدمات اجتماعی خواهند بود که هر 2 دوز واکسن کرونای خود را دریافت کرده باشند و از مردم فارس دعوت می شود نسبت به دریافت کارت واکسیناسیون برای ارائه مراکز مختلف اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، از دانش آموزان و دانشجویان استان درخواست می شود برای دریافت واکسن اقدام کنند.

کد خبر 1103170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha