کاهش آسیب های اجتماعی با توجه به ورزش/ فضاهای ورزشی دولتی شود

فتح اللهی با بیان اینکه با توجه به ورزش شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا سلامت جامعه خواهیم بود گفت: فضاهای ورزشی دولتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « علی فتح اللهی» امروز(یکشنبه، 17 مهر ) در نشست هم اندیشی با نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی مشکلات ورزش شهرستان اظهار کرد: تحرک و ورزش سلامت روح و جسم را در جامعه فراهم می کند.

 


فرماندار رشت با بیان اینکه به توجهی به این مقوله انواع بیماریهای غیرواگیر را افزایش می دهد گفت: افزایش امکانات ورزشی نیازمند اعتبارات ویژه در این حوزه است.

 


فتح اللهی اذعان کرد: اعتبارات حوزه ورزش در شهرستان رشت چهار برابر افزایش داشته است،‌ ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه پروژه‌های زیر ساختی ورزش و جوانان پیش بینی شده است.



وی با بیان اینکه شهرستان رشت به دلیل مرکزیت استان بایستی دارای امکانات ویژه ورزشی باشد افزود: بنابر شرایط خاص ورزش و جوانان که مشمول آحاد خاص جامعه از سنین نوجوان تا بزرگسال می‌شود، نیازمند توجه ویژه ای است.‌



فتح الهی با تاکید بر اینکه تمام ورزش‌ها و رشته‌های ورزشی بایستی مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: ورزش یکی از مهمترین مسائل در جامعه شمرده شده و هر چقدر بتوانیم بستر فضاهای ورزشی را فراهم کنیم، می‌توانیم از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.



وی ادامه داد: تحولات و تحرکات ورزشی نشاط و شادابی را در سطح جامعه افزایش می‌دهد و از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌کاهد لذا هر چقدر در حوزه ورزش و جوانان هزینه کنیم به عبارتی سرمایه گذاری در حوزه سلامت جامعه داشته ایم.



فرماندار رشت با اشاره به اینکه متاسفانه فعالیت های ورزشی هزینه های دارد و همه افراد جامعه قدرت پرداخت ان را ندارند خاطرنشان کرد: شرایط و امکانات ورزش دولتی را فراهم کنیم تا فقط افراد از طبقه خاص ورزش نکند. باید طبقات پایین جامعه هم با ایجاد فضای ورزشی دولتی بتواند بهره لازم را داشته باشند.



فرماندار شهرستان رشت خواستار بهره گیری از ظرفیت نمایندگان مجلس جهت افزایش اعتبارات این حوزه شد.

کد خبر 1103181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha