جلسه تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) با حضور نماینده آیت‌الله محفوظی تولیت و رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) امروز (شنبه، 17 مهر) با حضور نماینده آیت‌الله محفوظی تولیت و رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان گیلان و امام جمعه شهرستان رودسر در حوزه امام صادق(ع) برگزار شد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول این ماه را مایه شادی محمد و آل محمد(ص) و سرور همه مسلمانان جهان دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی رسا جمله‌ای زیبا فرمودند و گفتند به معنای واقعی کلمه ماه ربیع، ربیع و بهار طراوات بشریت است.

 

روحانی با بیان اینکه خداوند متعال در ماه ربیع‌الاول ولادت باسعادت اشرف انبیاء را مقرر فرموده است تصریح کرد: این ماه پر خیر و برکت در حقیقت بهار زندگی بشریت است از طرفی درست در همان روز که مؤسس اسلام به دنیا آمد خداوند مقرر فرمود تا در همان روز مؤسس مذهب جعفری امام صادق(ع) نیز متولد شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه گرچه شیعیان رخت عزا را همزمان با حلول ماه ربیع‌الاول از تن درآوردند اما این رخت عزا هیچ وقت از جانشان در نمی‌آورند اضافه کرد: ما همچنان خودمان را داغدار حادثه تلخ کربلا می‌دانیم تا روزی که زنده‌ایم و نسل‌های ما هم اینچنین فکر می‌کنند و تنها دلهایمان با آمدن امام عصر(عج) آرام می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر در ادامه اقتدار نیروی انتظامی را از جمله الزماتی که مقام معظم رهبری به آن تاکید فراوان دارند خواند و اظهار داشت: البته این اقتدار علیه دشمن است و نه دوستان، از طرفی طبق بیانات مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید پاسدار، حافظ و مدافع ارزش‌های دین، اسلام، نظام و انقلاب اسلامی باشد.

 

وی مهربانی را هم از دیگر ویژگی‌های لازم ناجا دانست و خاطرنشان کرد: در هفته نیروی انتظامی قرار داریم و طبق آمارها تا سال 1400 این مجموعه نزدیک به 13 هزار شهید و 27 هزار جانباز و ایثارگر را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است بنابراین مجموعه ناجا باید به خود ببالد که در تمام صحنه‌ها دل به خطر می‌زند و جانفشانی می‌کند.

 

روحانی هفته ناجا را به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نیز تبریک گفت و با بیان اینکه تامین امنیت همه جانبه شعار امسال نیروی انتظامی است  اظهار داشت: در اینجا یک گلایه هم از پلیس 110 دارم و آن این است وقتی مردم با پلیس 110 تماس می‌گیرند، انتظار دارند حضور پلیس در اقل زمان انجام شود.

 

وی ضمن انتقاد از انتقال مرکز 110 شهرستان‌ها به مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه این اقدام در روند خدمات رسانی پلیس آن هم در اسرع وقت، خلل وارد می‌کند افزود: این اقدام به عقیده من کار خوبی نبود زیرا تا سخن و خواسته مردم به گوش پلیس 110 برسد و تا اقدام شود نسبت به گذشته زمانی بیشتری سپری می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه هر فرمانده و مسئولی که تصمیم به انتقال مرکز 110 شهرستان‌ها به مرکز استان گیلان گرفته کار اشتباهی کرده است گفت: مردم از این کار ناراحتند و انتظار داریم در مرکز استان نسبت به این امر فکری شود. ‌زیرا مهم خدمت‌رسانی به مردم است در حالی‌که آنان در این خصوص گلایه‌هایی دارند.

 

روحانی اقدام مجموعه تصمیم‌گیر نیروی انتظامی استان گیلان و کشور برای رفع دغدغه مردم و رسیدگی به خواسته‌های آنان از طریق مرکز پلیس 110 را خواستار شد و خاطرنشان کرد: از ناجا انتظار داریم در همین هفته نیروی انتظامی به مردم قول حل این مشکل را بدهند تا زمان حضور پلیس در صحنه جرم کاهش پیدا کند ما هم به طور جد پیگیر این امر هستیم و گزارش نارضایتی مردم را منعکس می‌کنیم.

 

کد خبر 1103190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha