مرکز فوریت های پلیسی پلیس فتا در ایلام راه اندازی شد

مرکز فوریت های پلیسی پلیس فتا نیروی انتظامی استان با حضور سردار القاصی مهر و جمعی از اصحاب رسانه مطبوعات استان ایلام راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: امروزه و با گسترش جرائم در فضای مجازی،  به منظور سهولت در اجرای امورات انتظامی هم استانیهای عزیز و در راستای هوشمندسازی پلیس سامانه فوریت های پلیسی در فضای مجازی در پلیس فتا راه اندازی شد.

 

سردار «دلاور القاصی مهر» یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد جرائم ما در فضای مجازی به موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی برمی گردد.

 

وی افزود: به علت اینکه در فضای مجازی شاید برخی از شهروندان به خاطر عدم آگاهی نسبت به فضای مجازی، مورد کلاهبرداری قرار بگیرند و اغفال شوند و یا پیامکهایی از جاهایی به آنها با عنوان وعده برنده شدن در جایی، برایشان ارسال شود، به همین خاطر و در جهت پیشگیری از این جرائم و اینکه شهروندان بتوانند در هر ساعت از شبانه روز که خواستند با کارشناسان  ما در پلیس فتا دسترسی داشته باشند و اطلاعات و راهنمایی بگیرند، سامانه ۰۹۶۳۸۰ پلیس فتا را راه اندازی کردیم که امروز به مناسبت هفته ناجا افتتاح  شده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: این سامانه به صورت شبانه روزی هر گونه اطلاعات و راهنمایی را که در بحث فضای مجازی می خواهند، به آنها ارائه می‌شود.

 

وی گفت:  به همین منظور  هم استانی های عزیز با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به صورت مستقیم تماس بگیرند و اگر هم با ۱۱۰ تماس بگیرند باز به همین شماره ارجاع داده می شوند.

کد خبر 1103214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha