برگزاری همایش یاوران وقف در گلوگاه

رضایی خورشیدی گفت: با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران همایش یاوران وقف در گلوگاه برگزار و از خیران و واقفان تجلیل شد.

«مجید رضایی خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: همزمان با دهه مقدس وقف، همایش یاوران وقف در گلوگاه برگزار و از فعالان، خیران و واقفان نیک اندیش تجلیل و قدردانی شد و تلاش داریم تا این سنت حسنه در جامعه رواج یافته و در بین مردم گسترش یابد و باید در این راستا فرهنگ سازی شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: واقفان افراد ایثارگر و از خودگذشته ای هستند که از خود اموال خود می گذرند و اموال خود را با نیت پاک در اختیار افراد دیگر قرار می دهند و دارای ارزش و منزلت بالایی در نزد خداوند هستند.

 

وی با بیان اینکه بیشتر وقف های ما برای سیدالشهداست؛ بیان کرد: ثمره وقف برای عموم مردم است و همه از آن منتفع خواهند شد و باید تلاش شود تا در اهمیت دادن به وقف و موقوفات و تلاش برای سوق دادن مردم به سمت وقف خاص در بخش درمانی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت و.. تلاش شود.

 

رضایی خورشیدی گفت: وقف برنامه ای متعالی و انسانی است که جامعه را از بسیاری مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در امان می دارد و می توان با سوق دادن وقف های به سمت وقف خاص جامعه را از مشکلات و بلایا در امان داشت.

 

 

کد خبر 1103246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha