طرح هر روستا یک محصول باعث جلوگیری از مهاجرت می‌شود

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به جلوگیری از مهارجرت روستاییان با اجرای طرح هر روستا یک محصول گفت : روستاهای بروجرد دارای پتانسیلهای فراوانی برای ایجاد اشتغال و تولیدات محصول است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«علی آشتاب» در سخنانی اظهار داشت: شهرستان بروجرد دارای ظرفیت خاصی مانند منبت کاری هست که پتانسیل خوبی برای طرح هر روستا یک محصول است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بیان کرد: می توان روستایی را به عنوان پایلوت انتخاب کرد که انجام این کار باعث ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت می شود.

وی افزود: مصوباتی که اینجا صورت می گیرد از محل اعتباراتی باشد که مازاد اعتبارات استانی است و در رسیدگی به مصوبات کارگروه اشتغال تسریع شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه نیازمند تسهیلات ارزان قیمت هستیم اظهار کرد : لزوم اجرای این برنامه تسهیلات قرض الحسنه و اولویت با طرح هایی که کامل باشند و و اینکه دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه اشتغال کمک کنند که طرحها توجیه داشته و به دبیرخانه معرفی کنند  تا با یک شناخت کامل این طرحها اجرایی و به بهره برداری برسند .

اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ظهر امروز شنبه به دعوت دکتر عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان سفر کرده است.

بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی از جمله شرکت کشت و صنعت زرگیاه زاگرس و حلوا سویدا از جمله برنامه های نوراله زاده در سفر به این شهرستان است.

 

کد خبر 1103318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha