آسفالت نزدیک به ۲۸۳ کیلومتر راه در آذربایجان غربی طی نیمه نخست سال جاری

نصرتی گفت : تا پایان شهریور ماه امسال نزدیک به ۲۸۳ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

«منصور نصرتی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه،  اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و قرار گرفتن استان در شاهراههای شریانی کشور و در نتیجه حجم زیاد ترافیک و عبور و مرور و استهلاک رویه راهها و پایین آمدن عمر آسفالت اجرای عملیات ترمیمی و آسفالتهای حفاظتی و بهسازی رویه آسفالت در محورهای مواصلاتی استان امری بی بدیل و ضروری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: بر همین اساس در نیمه نخست سال جاری نزدیک به ۲۸۳ کیلومتر آسفالت با بالغ بر ۲۱۰ تن در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

 نصرتی ادامه داد : تا پایان شهریور ماه امسال از مقدار عملیات آسفالت شده ۷۶ کیلومتر بصورت مشارکتی انجام گرفته که ۵۵.۵۰۰ کیلومتر آن بصورت آسفالت گرم و ۲۰.۵۰۰ کیلومتر بصورت لکه گیری بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت بالغ بر ۱۹ کیلومتر عملیات لکه گیری و افزون بر ۱۳ کیلومتر عملیات درزگیری نیز بصورت امانی در راههای استان انجام گرفت.

 نصرتی اذعان کرد: از جمله  در راههای روستایی استان ۱۴ کیلومتر لکه گیری ، در راههای فرعی نزدیک به ۳۳ کیلومتر عملیات آسفالت گرم ، در راههای اصلی ۱۰ کیلومتر ماسه آسفالت و در بزرگراه ۴۰ کیلومتر درزگیری انجام شد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبارات لازم و قیر مورد نیاز در ادامه سال جاری نیز شاهد افزایش روند عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان و به تبع آن بخشنده نمودن و ایمن سازی جاده ها باشیم.

کد خبر 1103361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha