گروه سرود سماء میهمان حرم مطهر رضوی

قلعه از اجرای گروه سرود سماء از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اراک در حرم مطهر رضوی به مدت ده روز خبر داد.

«مجید قلعه» با اشاره به فعالیت های گسترده و رتبه های برتر گروه سرود سماء کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این گروه سرود برای سومین سال متوالی میهمان حرم مطهر رضوی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری، افزود: در دهه آخر ماه صفر آستان قدس رضوی گروه های سرود کشوری را برای اجرا در حرم دعوت می کند که امسال نیز گروه سرود سماء در کنار سایر گروه های سرود به این مکان مقدس دعوت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه سومین سالی است که ما به این گردهمایی گروه های سرود دعوت می شویم، ادامه داد: 10 روز است که میهمان آستان قدس رضوی هستیم و هر روز در دو نوبت صبح و عصر در صحن های مختلف اجرا داریم.

قلعه با بیان اینکه اجرا های ما هر روز یک ساعت قبل نماز ظهر و یک ساعت بعد از نماز و یک ساعت قبل از نماز مغرب و یک ساعت بعد از نماز برگزار می شود، افزود: بچه ها در صحن های جامع رضوی، طوسی، طبرسی، باب الجواد(ع)، باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی اجرا داشتند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اضافه کرد: سرودهای لطف رضا(ع)، کبوتر غریبم، ای صفای قلب زارم توسط گروه سرود سماء در این ایام اجرا شده است.

 

وی اضافه کرد: این گروه سرود در جشنواره های زیادی شرکت و رتبه برتر در جشنواره آوای بی نشان ها، رتبه برتر در لیگ سرود کشوری، کسب رتبه دوم کشوری اجراهای پاتقی بسیج  و کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره رضوی را در کارنامه خود دارد.

 

قلعه، ادامه داد: محمد رضا صادقی، مسعود مهدوی پور،سید علی حسینی، محمد رضایی، محمد مداح، محمد صالح اسکندری، امیر حسین چراغی،  از اعضای گروه هستند.

کد خبر 1103392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha