مشارکت ۶.۲ میلیارد تومانی زنجانی ها در شور عاطفه ها

به گفته صفری، رویداد ملی و معنوی شور عاطفه ها که از ۲۰ شهریور ماه سال جاری با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» آغاز شده بود، با مشارکت ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم خیر ونیکوکار استان زنجان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شور عاطفه‌ها از 20 شهریور ماه آغاز و در یازدهم مهرماه به پایان رسید که در این مدت خیران زنجانی 6 میلیارد و 200 میلیون تومان تومان به صورت نقدی و کالایی و تهیه لوازم التحریر و پک های تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

 

هدایت صفری با قدردانی از مشارکت بالای مردم مومن ونیکوکار استان در پویش ملی شور عاطفه افزود: یک میلیارد و 34 میلیون تومان از این کمک ها نقدی و الباقی بصورت  کمک های کالایی  در قالب تهیه بسته های تحصیلی، لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر اقلام آموزشی بوده که در بین خانواده های نیازمند تحت حمایت توزیع شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان  گفت: با توجه به شیوع ویروس  کرونا و محدودیت‌های آموزشی سعی داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های نقدی جمع آوری شده را صرف خرید وسایل آموزش غیرحضوری از جمله تبلت وگوشی هوشمند  کرده  و در بین دانش آموزان نیازمند وفاقد امکانات آموزش غیر حضوری  توزیع کنیم.

 

صفری افزود: مردم نیکوکار استان زنجان در شور عاطفه‌های سال گذشته نیز بیش از 4 میلیارد و  800 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده بودند که با توجه به ادامه روند ویروس  کرونا وشرایط اقتصادی رشدخوبی نسبت به سال گذشته در کمک‌های مردمی حاصل شده است.

کد خبر 1103482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha