حضور جوانان و نوجوانان در کانون‌ها زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه خواهد شد

حجت الاسلام کلات پور، گفت: کانون‌های مساجد نقش مهمی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری دارند و حضور جوانان و نوجوانان در کانون‌ها زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۹ مهر سالروز بیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون های مساجد گفت: یكی از نهادهای فرهنگی که می تواند كاركردهای فرهنگی موثری در حوزه های مختلف تربیتی، اجتماعی، سیاسی داشته باشد، كانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه افزود: مردم باید به این اطمینان برسند که فرزندان می توانند در مساجد به مسائل رشد و تعالی روحی خود بپردازند.

 

وی با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی كانون های فرهنگی هنری مساجد نسل جوان هستند خاطر نشان کرد: نمی توان از كانون های فرهنگی و هنری مساجد و به تعبیری نقش بچه های مسجد غافل بود و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید از ظرفیت جذب نوجوانان و جوانان غافل نشوند.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌های مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مربوط به قشر نوجوان است،و جذب نوجوانان به مساجد و برنامه‌ریزی برای تربیت، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه  اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد محل هم افزایی است که موجب می شود ظرفیت های مختلف در راستای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی متمرکزشود.

کد خبر 1103529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha