عملکرد نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران مطلوب بوده است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا و در محل یگان ویژه نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران عملکرد بسیار خوب داشته و جزو مجموعه های موفق در کشور هستند که بنده به سهم خودم از فرماندهی و همکاران این عزیزان تشکر می کنم.

وی افزود: شرق استان تهران توجه نیاز ویژه ای است ، چندین بار خدمت مسئولان کشوری و لشگری عنوان کرده ام ، با توجه به حساسیت شرق استان تهران باید توجه های ویژه در این منطقه صورت بگیرد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به خدمات و ایثارگری های نیروی انتظامی در کشور اظهار داشت: امیدواریم در دولت و مجلس جدید ، نیروی انتظامی بیشتر تقویت شود ، در خصوص کمک به نیروی انتظامی باید تمام مسئولان شهرستانهای شرق استان تهران باید کمک فرماندهی ناجا شرق استان تهران باشند.
لازم به ذکر است: در این مراسم صبحگاه که بشیری نماینده پاکدشت, سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) , گودرزی معاون استاندار و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند سردار کیومرث عزیزی فرماندهی شرق استان طی سخنانی گفت: نیروی انتظامی همواره برای دفاع از اسلامو انقلاب و حقوق مردم آماده است.

کد خبر 1103541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha