مراسم پاسداشت ۱۹ مهر در بجنورد برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری مراسم پاسداشت ۱۹ مهر به مناسبت سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «محمدعلی سالاری» با بیان اینکه سفر مقام عظمای ولایت به استان برکات بی شماری را برای این خطه به ارمغان آورد، گفت: پیشرفت های همه جانبه ای که استان در قبال این سفر داشته را باید مسئولان برای عموم تبیین کنند تا مردم در روند این برکات قرار گیرند.


 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با توجه به ضرورت مراقبت و رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی از برگزاری مراسم محوری در روز دوشنبه 19مهرماه به صورت محدود در مصلی امام خمینی ره بجنورد خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 9:30 صبح به صورت سلامت محور و جمعیت محدود مردم و مسئولان برگزار می شود.


 

سفر هشت روزه حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان خراسان شمالي نوزدهم مهرماه سال 91 آغاز شد و پس از ديدار با قشرهاي مختلف مردم و تصویب 200 مصوبه شامل دو هزار و 600 پروژه با اعتبار سه هزار و 800 میلیارد تومان، عصر روز چهارشنبه بیست و ششم مهرماه با زیارت حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس، پايان يافت.

 

کد خبر 1103556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha