​قاطعیت و مردم داری در دستور کار نیروی انتظامی باشد

آیت الله نورمفیدی گفت: قاطعیت و مردم داری باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» عصر امروز(یکشنبه 18 مهر) در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد و در هفته نیروی انتظامی باید بازخوانی در درون اتفاق بیافتد تا خوبی ها تقویت و ضعف ها و نقص ها شناسایی و جبران شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: مردم به نیروی انتظامی نگاه خاصی دارند و به این دستگاه دلگرم هستند چراکه مسئولیت سنگین نظم و امنیت به وسیله نیروی انتظامی در جامعه پیاده می شود.

 

وی به آیاتی از قرآن کریم اشاره و بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی گام هایی که برمی دارند برای رضای خداوند باشد، البته این مهم تنها منحصر به نیروی انتظامی نیست بلکه هر شخصی در هر جایگاهی باید برای رضای خداوند گام بردارد و حب و بغض نداشته باشد.

 

امام جمعه گرگان تأکید کرد: زندگی محدود به این جهان نیست لذا انسان باید در این دنیا طوری عمل کند که در آخرت در محضر خداوند اندوخته ای داشته باشد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دوستی و دشمنی نباید در برخورد نیروهای انتظامی با مردم اثرگذار باشد، تصریح کرد: گاهی اوقات نیروی انتظامی در دو راهی ظلم و عدالت قرار می گیرد و برای رعایت عدالت و حق باید دقت زیادی داشته باشد.

 

وی مردم داری و روابط بسیار خوب با مردم و قاطعیت رد برخورد با حق و باطل باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد، تأکید کرد: نیروی انتظامی گلستان در جریان آتش سوزی جنگل های گلستان تلاش بسیاری کرد و برای اطفای حریق تلاش شبانه روزی داشت که جای قدردانی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان نظم و امنیت را نعمت بزرگی برشمرد و گفت: خوشبختانه امروزه کشورمان در حوزه نظم و امنیت به درجه بالایی رسیده که بخش عمده ای از این نعمت به فعالیت های نیروی انتظامی برمی گردد.

 

کد خبر 1103601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha