هوشمند سازی لازمه مدیریت شهری امروز است

تذروی گفت: نیازسنجی پروژه های تعریف شده و باقی مانده از دوره های گذشته شهر شیراز باید مورد توجه شهردار شیراز قرار بگیرد و هوشمند سازی لازمه مدیریت شهری امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، (امروز یکشنبه 18 مهر) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز در برپایی باشکوه مراسم ایام محرم و صفر و هفته دفاع مقدس اقدامات موثر و قابل قدردانی انجام داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: استقرار دولت منتخب و تعیین استاندار و تایید شهردار شیراز توسط وزارت کشور انجام شده و باید بدانیم که عملکرد ما بدون بگو مگوهای سیاسی برای شهروندان مهم است.

وی با اشاره به تجارب خود در دوره گذشته شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: لازم است تا شهردار جدید شیراز در انتخاب شهرداران مناطق دقت کرده و تحت تاثیر فشارهای سیاسی و لابی گری ها قرار نگیرد و افراد متخصص و دارای برنامه را در اولویت  قرار دهد.

تذروی ادامه داد: نیازسنجی پروژه های تعریف شده و باقی مانده از دوره های گذشته شهر شیراز باید مورد توجه شهردار شیراز قرار بگیرد و حراست شهرداری نیز از سیاسی کاری های سازمانی دور نگاه داشته شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به تکنولوژی های روز بیان کرد: هوشمند سازی لازمه مدیریت شهری امروز است و در حوزه حمل و نقل باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

تذروی افزود: لازم است تا از ظرفیت و توانمندی مردم در قالب سمن های اجتماعی و گروه های جهادی و اعضای شورای محلات در شهر شیراز برای مدیریت مردم محور استفاده شود.

وی اضافه کرد: ساماندهی و سازماندهی نیروهای طرف قرار داد شهرداری ضروری است و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران نگران کننده شده و باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 1103605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha